2013-09-02
 13:28:56

Jag är en idiot, lägg din hand i min..

Dagen har flytit på en aning och det har ändå hunnits en liten del av det som faktiskt ska göras denna vecka. 
Bl.a. kolla upp dop för Charlie, ringa vårdcentralen för att få tid för blodprov en vecka innan opperationen. Sen ska vi kolla upp en bättre vagn till Charlie och därpå har man även läxor som måste börjas på och ta tag i. Sen har jag även fått mig en rejält skön duch, kan ju säga att det behövdes och det var nog den skönaste på länge! ^^ Medans jag duschade tog Sofie lite fina bilder på charlie när hon så faschinerat kollade på gosedjuren som hängde och dingla över henne i babysittern. :)<3

 
 
                                   
 
Nu sådär när allt är fixat så långt så väntar vi på att hon från "dopgrejsen" ska ringa tillbaka med lite förslag på tider, men vi får ju se när det blir för jag ringde i morse och nu är klockan 13.30 :/ 

I eftermiddag blir det besök hos min mor och far, för att lotta lite inför jul och så.. Tidigt, men hellre det än försent, right? ;) 
Nu ska jag kolla upp lite andra saker som är lite viktigare än att skriva här men jag hoppas alla får en fin fin dag! :)
 
Bye Bye ^^
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: