2013-11-18
 17:00:09

Skit i detta..

Jag kan ju bara säga en sak.. Jag hinner inte med bloggen i all stress.. Måste hitta mig själv och låta denna månad passera innan.. Kanske blir något inlägg men det blir på mina villkor.. 

Idag ska vi åka o hämta ut paketet som Sofie fått, sen blir det soffmys i think! 

Bild från promenaden igår :) 




Bilder från lördagens kväll då man fick köttfärs affricana och vovvmys




Och till sist en bild på det nya fina Charlie fått för att vissa saker blir för smått ^^ 


Nu ska jag se om Charlie kanske vill vila något så jag kan fixa sista läxan för denna kurs, för sen är det praktik som gäller och då lär jag inte hinna något! -.- 

Får lite ångest, för imorgon gäller det o jag har inte en aning om hur allt runt omkring kommer gå.. 
Jag hoppas bara allt går fort o löser sig till det bästa möjliga och sen hoppas jag att jag får ett dunderchema som bara passar som handen i handsken.. 😞 usch på allt! 

Men snart blir det Ullared och de ser jag verkligen fram emot!! Som en liten minisemester<3 och sen är jag så himla lycklig att ha finaste flickvännen, hur hade jag klarat mig utan dig liksom? ❤️ 
Tror vi klarar allt tillsammans! Gäller bara att se det positivt! 👍



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: