2013-10-29
 11:57:36

tusen, miljoner av alla dess slag..

Känner att jag släpper allt snart, orkar inte vara mellanhanden.. 
 
Sofie jobbar idag till 18.00 och själv ska jag hinna lite innan det. T,ex. gå till östenssons för att köpa rostbröd till smörgåstårtan vi ska göra ikväll och gå ut med hundarna, samt så ska jag åka och köpa en sak runt två tiden.. Det blir nog bra, allt ihop. Sen när Sofie kommer hem blir det att börja med maten, kött och potatissallad, MUMMA!! <3  
Hittills har jag och charlie kollat lite på lite leksaker i hennes rum samt ätit lite såklart! NU blir det att avsluta detta inlägg för jag ska dra mig ut till bilen för att lämna barnstolen så jag kan gå direkt till bilen sen efter att jag varit på östenssons och handlat bröd som sagt ^^ Eller nu kom jag på att jag ändå bör gå hem och lämna brödet hemma så jag behöver inte alls gå innan till bilen ;).. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: