2013-10-24
 21:42:00

you knew that we would stand like this some day...

De senaste dagarna har varit stressiga och hektiska.. Charlie känns ur fas och jag får inte redigt någon ro till varken läxor, eller att skriva här -.- Just nu har jag Charlie i bärsele, det är väl en anledning till att jag snabbt kan skriva här.. Dagen har ägnats åt mat och promenader samt att vi har kollat på seirer och Älsk har såklart varit bäst och jobbat några timmar nu på eftermiddagen/kvällen :)  Saknar dig när du är borta <3 

Medan Sofie jobbade så har jag och charlie varit iväg och handlat en del tills på söndag då älsklingen komme rhem från skolan, för då blir det tacos! ;D Mumma!!! *Längtar* 

Juste får inte glömma att jag suttit och fixat en bild på min önskelista ;P Eller ja en del av allt, denna va till dig Ämlii ;D <3 tihih och till alla andra också såklart men mest för Ämli ^^ 

 
Nehopp, nu blir det seriemys med älskling för imorgon åker du och jag kommer sakna ihjäl mig på dig!! <333
 
 
 
Bjuder även på en höstbild som togs här om dagen då vi gick en liten promenad med vovvarna ^_^
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: