2013-11-08
 17:28:19

Så nu har allt passerat.. Åtminstone för idag.

Så var dagen snart förbi och vad har hänt idag? Jo en hel del ändå.. Har bl.a. Skrivit prov i vård- och omsorgsarbete 1 , vilket känns otroligt skönt! Sen har jag lagat mat med hjälp av älsklingen. ❤️ Sen har jag såklart pratat med Charlie o prommenerat vovvarna ^^ 

Och så får vi inte glömma att jag bakat äppelpaj och kladdkaka som blir kvällens mumma!! 😁 

Det tidigare dagar har bestått av stress o massa telefonsamtal. På måndag den 11/11-2013 ska jag opereras för gallsten, vilket jag var tvungen o ringa för att få en specifik tid. Samtidigt som jag suttit o ringt CSN ang vårterminen sen och att jag var tvungen o flytta praktiken och massa..-.- men sen efter alla samtal fram o tillbaka till skolan så kom jag till slut fram till att skit samma jag gör praktiken nu om en och en halv vecka nyopererad så får vi se hur det går >_< irriterad blir jag! Så nu är alla samtal gjorda o nu är allt bestämt. Jag gör praktik nu och opereras nu även om det möjligtvis blir kaos i slutänden..men men de överlever väl vi älskling? ;)

Btw. Förlåt att jag haft så surt humör de senaste dagarna, jag känner mig bara så himla stressad o orolig över allt.. :/ du vet att jag älskar dig mest och oavsett vad!! <3


Bild tagen av Sofie Svensson <3

Baktime! 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: