2013-09-10
 16:56:48

Ibland behöver man blunda för att se något.

det blir en tids mellanrum här hur mycket jag än försöker! Tar bilder med mobilen men glömmer sen bort att skriva inlägg o då går dagarna o sen känns det som att det är för sent att lägga upp de där bilderna från förra veckan -.- vad gör jag åt den saken? jo jag lägger upp de nu från den tid som passerat sen sist jag skrev. så här har ni min tid i några bilder ;) med lite resor och köp :)

















okej såg att de inte va så mycket som beskrev dagarna mer än max besöket o packningen för resan till nprrköping, där vi shoppade och hade mys, jag, älsk o Charlie ♥.. Idag blir det idol, serier o mys framför tv:n men först måste vi vänta på att sofie kommer hem o vi har ätit ^^

hoppas ni oxå får en fin kväll, för de ska vi ha!! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: