2013-09-22
 07:39:12

I skrivandets stund..

Jahopp, Blir ett tråkinlägg här, då jag för tillfället inte har bilder och hinner inte föra över några om jag skulle ha heller ;) 

Just nu har man varit ute med hundarna och varit nere i tvätten en gång, nästa gång blir om sådär 50 minuter.. Sen etfer det så blir det typ att gå ut med hundarna igen så att inte dom behöver gå ut typ precis när Älsklingen kommer hem från jobbet. Måste även tillägga att jag är så jä*la trött idag, så usch på det! 

Ne som sagt detta var ett kort och tråkigt inlägg men jag har iaf uppdaterat er lite om min morgon. Och ja, under dagen blir det hundprommenader och mys framför tv:n och eventuellt läxor på allt det där. 

C ya! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: