2013-10-20
 22:28:00

Ta de inte fel, men du är den du är.

Dagarna svischar förbi och just nu känns det helt okej.. Älsklingen har jobbat en hel del idag, medans jag storstädat, bytt sängkläder, diskat ett berg av disk, fixat lite tvätt och såklart gått lite promenader med vovvisarna och Charlie <3 Har även på det hunnit duschat och älsklingen lagade mat förut när hon va hemma mellan varven.. 

Nu i kväll har vi sett lite Originals, och nu återstår typ sängen och sova, för imorgon blir det lite läxdag, tills Sofie ska iväg och jobba... IGEN.. Och jag ska väl ta hand om Charlie och hundarna samt fortsätta på läxor.. Hum.. Får se vad som händer framöver här.. Är lite sugen på en biokväll med älskling, så får se om mor min vill ställa upp och va lite Charlie-vakt ^^ Eller om Moster Jonna vill ta hand om henne i ca. 2 timmar :) Aja det återstår att se de ^^ 
 
Får ju inte glömma att jag faktiskt har suttis typ tre timmar med läxor idag också och sammanfattat ett kapiten om Smitta, smittspridning, basala hygienrutiner och desinfektion och sterilisering.. Ja det blev lite tex men nu återstår bara ett kapiten om personlig hygien imorgon, sen ska jag fortsätta läsa restena v kapitlena som blir på prov sen så jag inte bara har två kapiter utav typ fyra fem o.O 

 

 
Godnatt allesammans, nu blir det sängen om älskling vill vakna från soffan snart -.- <3 Älskar dig Sofiie, hoppas du vet att jag upskattar allt slit du gör och jobbar! Finns här för dig!
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: