2013-10-17
 20:14:26

Som vinden och vattnet blir ett med varandra..

Ja så var snart hela veckan förbi och vad har man hunnit? o.o Ingeting! Och här sitter jag och slösar tid vid bloggen -.- Tiden behövs till läxor igentligen, men idag är ingen dag som jag känner mig så himla pepp på det.. Dock så ska jag sätta mig och läsa kapitlet som är för detta delmoment, för att sedan imorgon kunna diskutera med min grupp om det.. Usch, känner mig riktigt dålig nu och tvekar lite på om jag ska vara uppe lite i natt och göra läxor eller om jag ska ta det hela imorgon -.-" vad gör man?
 
Förövrigt åt vi tacos igår! RIKTIGT GOTT!!! -Har kommit in i en tacosperiod.. Åt tacos i måndags då vi körde hem Ämlii, Sofies systeryster ;) ´, men det räckte inte utan vi körde med det igår igen ;) Igår var en såndär härlig dag med tacos och godismys och en hel del serier!! saknar serier faktiskt, trots att det blivit en del serier idag också så längtar jag bara tills Älsk kommer hem så vi kan se lite till! Det börjar ju så många nya bra nu också! :D 
 
Imorgon blir det som sagt läxor och sen vet jag inte, Älskling jobbar ganska mycket nu i några dagar förutom på lördagen.. Så här hemma kommer det mest bli sega och ta hand om hundarna och Charlie såklart <3 
 
Some pics på tacos ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: