2013-10-01
 16:00:00

Lägg din hand i min ♥

Idag har man bakat, fixat småflugsfällor ;) Samt att man hunnit med och vika tvätt och diska innan varmvattnet försvann :O (Platen har haft av varmvattnet hela dagen idag och då känns det inte så lyckat och diska -.-) 
 
Sen blev det även kasta boll med vovvarna borta i den inhägnade tennisplan ^^ HImla trevligt med lite promenad och bollkastning, tror även hundarna älskade det :) Dock börja John-John tass blöda :( Hans klor är så korta och då när han springer på asfalt slipas dom ner ända till pulpan :/.
 
 
 
Resultat från bakning ^^ MUMMA!
 
 
 
Ikväll blir det att hjälpa sis med matte, för då åker älskling iväg på jobb och jag har ändå liksom inte så mycket för mig då, så varför inte passa på att hjälpa lite då ^_^
 
Nu är det bra för mig idag, hoppas ni är lika goa och glada som jag är idag, för måste säga att det känns wunderbart! ;D PussPuss 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: