2013-10-21
 13:59:35

Inga ord kvar för er.

En paus mitt i allt kaos! Läxor står på att-göra-listan.. Och sen blir det att hämta älsklingen. Vid sådär 6 tiden blir det nog lagom att börjar förbereda vovvar och lilltösen! <3 Efter det blir det nog ännu mer läxor och sen väntar nog lite serier kanske om det finns tid kvar vill säga.. 
 
Idag är en trååkdag och jag känner faktiskt bara för att flytta här ifrån.. Vad finns det kvar?
Jag menar, hur ofta ringer någon och fråga om du och jag vill vara med? Känner bara att är det någon som ringer så är det jag och jag är trött på att alltid vara den som tar steget.. I sådanna situationer så känner jag bara för att flytta och klara mig själv! -.- 
 
Ne slutklagat på det.. Vill dom ha det så så varsegod, orkar inte lägga tid på att vara arg och ledsen på folk som inte lägger tid på oss.. 

Nu ska jag ge all min tid åt min lilla familj här hemma som faktiskt vill vara med mig och som bryr sig <3 

Älskar er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: