2013-10-22
 10:15:21

I'd like it when you do that thing with your dred..


                                
 
 
Regndag idag, men ändå känner jag mig på bättre humör :) 
Vaknade vid halv 5.30 - 6.00 i morse, för att älsk skulle iväg och jobba 1,5 timmar, senskulle vi ju såklart tvätta vid 7.00.. Innan Sofie va hemma från jobbet igen hade jag hunnit gå ner med tvätt, gå ut med vovvarna i regnvädret, samt borsta dem när jag ändå var igång. Sedan blev det frukost och nu sitter man här och segar och så lär det bli resten av dagen, dock ska man ju ner till tvätten mellan varven.. Närmare bestämt just precis i skrivandets stund.. Får snabba på här lite!!  

Senare ikväll blir det kanske lite serier med sis :) och sen blir det sova för hela bunten.. 
Älskar dig Sofie Svensson<3 Du gör mina dagar!
 
 
Bjuder på denna fina på älsk<3 Du är knas du <3
 
 
 

 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: