2013-10-07
 18:00:00

Feeling broken

 
 
Idag vaccineradens Charlie och även om det mesta kanske är inbillning så känns det inte som hon varit r edigt sig själv. Lite kinkig och grinig.. Hopas det går över till natten och att du mår bättre imorgon. Förövrigt kan jag ju säga att mina dagar inte är något vidare med gallstensanfall efter gallstensanfall.. Tänkte igentligen ringa in till kirurgmottagningen idag men de har bara telefontid mellan 8.00 - 9.00 :/  Så det blir att ringa imorgon! Jag hoppas iaf hur som att mina anfall vill avta snart och att jag kan leva normalt igen! Det suger att må såhär och att inte orka något i princip! :( 

Förövrigt har det inte hänt så mycket mer än att vi varit och shoppat i norrköping i Lördags, mötte på någon random gubbe i en permobil.. O.o Har sa att han va miljonär och vi fick gå ut med hans lilla hund han hade i en bur där bak på permobilen. O.O  Liten upplevelse i sig. Vi gick iaf ut med hunden just för HUNDENS SKULL! <3 Han hade ju säkert inte varit ute på hela dagen -.-  

 
Vi har börjat hyra ett garage också! Helt awesome garage måste jag säga! Lyx att få massa hyllor och fix. ( det är inte det i något annan garage ) Tack för det! 

 
Charlie börjar även bli jätte duktig, hon håller huvudet högt och tar stora steg framåt ;) Haha ne, men hon är jätte duktig tycker jag iaf! <3 STOLT! 
 
 
Lite bilder ifrån de senaste dagarna.. <3 Godis och soffmys. ( känns dock som de va ett tag sen jag kunde njuta )
 
Tack för mig!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: