2013-10-16
 10:30:42

Dop och släkten!

Jaha så var denna vecka och helg över och därmed även all planering och fix som varit inför dop m.m. måste säga att jag hade turen i oturen också att slippa anfall under dopdagen och dagarna innan precis. :) tack för det!
 
Släkten har varit över här i motala både från Sofies sida och min egen ^^ mycket trevligt att få träffa alla igen! ♥ Nu såhär efter hade man dock önskat att man hunnit umgås mer istället för att behöva styra med fika och förberedning inför "efterfesten".. och så måste man såklart tacka för alla fina paketer som också medföljde allt detta! bilder kommer upp senare på allt då jag hunnit fixa in dom på datorn och kollat igenom dom ;)
 
Trots att det är tråkigt att allt är över så är det en otrolig lättnad att kunna släppa allt också! Att få komma tillbaka till rätta och alla dessa dagar har Charlie blivit så övertrött av allt folk och fix och alla händelser så jag tror nog hon behöver lite egentid här hemma oxå nu ^^ och så får vi ju inte glömma vovvisarna som hamnat lite sådär vid sidan av då man varit iväg ganska mkt och handlat och fixat och det är skönt att va hemma nu och kunna bry sig om de små skruttarna oxå! ♥
 
Idag tvättas det också för fulla muggar men efter det blir det seriemys och sega i soffan idag ^^ Sedan blir det en hel del jobb för älsk, och för mig står läxor ock plugg överst på att-göra-listan.. kommer kännas skönt när man gjort allt och bara kan ta en dag o softa o känna att man gjort allt och de finns inget kvar att göra för nu.. de ska bli skönt!!
 
Ne nu kallar tvätten o Lillskiten börjar bli gnällig så jag ska avsluta här och kanske så kommer en liten bildbomb senare under dagen/eftermiddagen.
 
hejsvejs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: