2013-05-27
 10:22:12

Väntan...

Då var det en ny vecka med nya tag..

Förra veckan kändes som kaos, vet inte redigt vilken dag det är eller något känner jag.. o.O

Läxorna för förra veckan gick ganska fort att färdigställa och resten av förra vecka ägnades åt att börja på sista inlämningsuppgifterna som är pritty much...>_< En redigt fyllig bok analys som ska analyseras med en nykritisk metod och sedan en vetenskaplig rapport om teckenspråk som ska vara ett ordentligt jävla arbete -.- hoppas bara jag klarar kursen och att jag faktiskt får åtmintone godkänt. :'0

Idag nu på morgon har jag kört syster till linköping och ja, som det är nu väntar jag på att hon ska komma ut o ha gjort sitt ärende. Och resten av veckan blir läxornoxh sen på fredag blir det att tvätta nerebi tvättstugan och Lördag kommer spenderas med älskling och bror i en bil fram och tillbaka till Stockholm.. Sen på söndag blir det bilresa ner till Hultsfred för älsklingen o mig. ^^ Ser jag liksom fram emot.. Att få träffa Ämli och alla andra där nere och framför allt att får åka dit med älsklingen! ^^ hoppas vi har kul och tar vara på tiden!






Sofie jobbar i princip hela veckan nu så jag blir ganska mycket själv, men det kanske är positivt så läxorna får extra mycket tid.. Men det kommer bli ensamt och segt och jag kommer sakna henne enormt!

Hoppas ni får en fortsatt bra vecka så får vu se om det dyker upp något mer innan det bär av till Hultsfred eller om nästa kommer då man är där nere ^^

Kraam på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: