2013-05-05
 06:43:25

Smärtan är olidlig!

Vaknade tidigt på morgon av bärldens smärta i mellangärder och trodde jag skulle dööö! Fyfan för denna smärta... Tredje gången nu, men denna gång avtog det efter ett tags vridande i sängen och en halvtimma på toan i tron på att jag faktuskt skulle kräkas.. Känns som om hag får i mig något som jqg bör undvika men hur ska jag veta vad när det känns som det är av olika anledning varje gång.. >_< usch bara!

Kändes skönt att få skriva av sig lite och samtidiht kan jag gå tillbaka o se hur stora intervall det är mellan varje natt jag får sådär.. Denna gång mådde jag ju iofs himla dåligt igårkväll innan jag somna. Blev lite småyr och mödde lite illa.

Allt jag hoppas är bara att det går över och inte kommer tillbaka någonsin!!

Idag blir det fint väder om man kollar ut nu.. Igentligen är det "storstädning" men ska se om vi inte kan städa lite fort för att sedan gå ut o hitta på npgot trevligt. Måste ju ta vara på vädret när man kan. ;)

Hoppas ni får en fin och härlig dag!
C ya!



Måste bara påpeka att jag saknar mitt hår och allt det där gamla! Finns det något någon kan ge mig en dag i det trista sen så är det verkligen en frisörklippning så jag kan få klippa mitt hår sådär!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: