2013-05-14
 13:30:53

Härligt!

DÅ var det ny dag med nya tag! :)  

Idag är en läxa för denna vecka avklarad, vilket känns otroligt skönt! Har även varit ute i bråstorp och hämtat lite gratispaketer! :D Bl.a. en DogBag, med massa godsaker till hundarna ^^
Och vilken minut som helst ska jag bege mig ner till bilen för att röra mig mot föräldragruppen vid 14.00 . När jag kommer hem blir det god tacosmys! Och ikväll blir det serier med sis, älsk och Dani som vi ska vara barnvakt till ^^ - Kommer nog bli super! 
 
Imorgon kommer bror över och vill ha hjälp med läxa annars blir det nog mest att göra min egna läxo och läsa för fulla muggar! 

Allt känns bra nu! jag hoppas det fortsätter i den riktiningen och att livet bara blir till det bättre. Önskar dock alla kunde försöka lika mycket och tänka på att inte ta saker för givet. 

Ne nu måste jag springa!
Ha det bäst.. kram!
 


Sofie Svensson
PUBLICERAT: 2013-05-14, 13:33:37 | URL: http://skis.blogg.se/

menar du att jag tar saker för givet? Hoppas inte det :/ jag försöker tänka.
Jag älskar dig, hoppas du har det kul och att det är intressant idag. Vill höra allt sen när du kommer hem ;) <3

Svar: Söto! Nej inte du, jag tror du vet vem jag menar i princip. Jag älskar dig mest! och jag hoppas du är lycklig med mig! <3 kyssar*
Nettan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: