2013-05-29
 20:50:48

Det som var nu.

Känner mig stolt! Har kommit en bra bit på sista inlämningen nu under kvällen och jag tror faktiskt jag hinner klart den imorgon om jag bara tar mig tiden att verkligen sitta imorgon ^^ Ska förövrigt sitta till nio nu sen får det kanske vara nog eller till halv tio kanske? o.O Får se vad jag orkar med.
Imorgon blir det tidig morgon med mycket styr under dagen och sen läxor på det. Ska bl.a. lämna tillbaka boken som jag lånade i början av kursen. Och sen ska Älskling jobba och kämpa som vanligt -  DU är bäst, måste bara säga det! -  och då förhoppningsvis kanske jag hinner läxorna emellan där. :)  

Btw. jävla varmvattnet har lagt av här.. Tydligen något fel i pancentralen här borta på väster -.- Segt, då jag hade velat diska upp ungsplåten och stekpannan vi använde förut till maten. ( Åt supergod hamburgare med goda pommes - faktiskt ovanligt goda pommes idag ;) )  Tur bara man hann duscha imorse, eller kanske ska säga under dagen,  innan det la av. ^_^ 
 
Idag har varit segt väder med typ spöregn hela dagen, så imorgon hoppas jag på finfint väder så man kanske hinner ta vara på vädret lite innan älsk ska jobba imorgonkväll iaf. :)  

Saknar dig Sofie<3 DU äger som jobbar och sliter!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: