2013-05-01
 22:00:00

biomys

Idag har tiden gått relativt fort.. Med läxa, besök hos lillebror med god fika och senare på kvällen blev det biomys med Älsk, Jonna, Jerry och Andreas. Riktigt bra film om man frågar mig, och ännu bättre med det trevliga sällskap som var med. 

Vädret har varit underbart och jag kan bara säga att jag hoppas på grillat i helgen, med lite kubbspel.

Förövrigt så blir det läxor under morgondagen - känns dock mindre kul.. Hatar att ha saker framför mig, och imorgon är det slutsamtal i Engelska 7 vilket känns jävligt nervöst. Men jag biter ihop och kör på som vanligt. Man får tänka att efter imorgon är det över.. 

 
 
 
 
Nu blir det att krypa ner i sängen så god natt på er alla!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: