2013-03-19
 11:36:12

sluter på något gott.

Jaha, då har man gjort slutprov i barns lärande och växande och måste säga att det nog gick så bra det kunde gå. ^^ Är iaf nöjd! Imorgon väntar slutexamination i filosofi då jag ska komma på en filosofisk fråga och utgå från en teori och argumenter för min fråga.. Och allt detta via scype! -.- Känner mig j*vligt nervös men nog ska jag fixa det!! 
 
Förövrigt så är i princip lägenheten klar, bara lite småfix så som sladdar o sånt som ska fixas. :) Men det får vänta tills tiden tillåter.
I helgen åker Sofie ner till Ädelfors för närträff med sin skola.. Måste säga att jag kommer sakna dig enromt! Kommer bli tomt utan dig..♥ Jag har iaf två lurvtussar att ta hand om så dom får förgylla min vardag då du inte är här. Medans dess ska jag nog se till att få lite gjort. 
 
Hoppas på att få gå på bio med dig snart nu när vi är så gott som klara med allt i lägenheten. ♥ det förtjänar du och jag! 
 
Kram på er alla, och hoppas ni har en underbar dag! 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: