2013-06-14
 23:16:07

Tuffa tider..

Ja, så var det ett tag sen det skrevs här.. Som vanligt så kommer jag in i en svacka, då jag inte skriver lika mycket.. MEN!!... Nu när jag ändå sitter här i väntans tider, så kan jag väll lika gärna uppdatera lite om mitt liv och vad som hänt.. 

Ända sen den 4 juni så har vi en hund på fritt språng, vilket göra att mycket tid går åt att organisera och försöka få in Atos, som han heter.. Mer om honom finns på facebook-gruppen ATOS VILL HEM (MOTALA) och även på en blogg som startat i syfte att få hem atos och dela ut info om atos, och hur det går i sökandet. ATOS BLOGG 

Förövrigt går tiden åt till att engagera mig i hundar och annat här hemma så att livet fortsätter trots allt kaos som känns rnt omkring just nu.. Och Jag försöker även vara stöttande i att Sofie jobbar och sliter för allt hon är värd! - Är så jävla tacksam för att du är du och att du klarar så mycket mer än det vanliga! <3 

Imorgon ska jag hämta älsklingen vid 8.00 på morgon sen under dagen och eftermiddagen så blir det att grilla ( om vädret tillåter ) och fira bror som fyller 28 år imorgon. Hoppas han får en underbar dag och lycka omkring sig! 

Resten av kvällen blir att slutföra datorskrivandet här och sen blir det en prommis med the dogs, för att sedan göra sig i ordning för sängen och försöka få någon blund under natten. 
 
Bjuder på en bild på atos som ligger och trycker på åkern. Suddig, men man ser att han är där och det är ju ändå det som räknas! 

 


Jimmy
PUBLICERAT: 2013-06-15, 23:52:52

Tack syrran men jag fyller 29 ;) fast jag kan vara 28 ett år till det är lugnt :)

Svar: haha jag vet. skrev det när jag var aptrött så jag tänkte inte.. Jonna påpekade det också xD
Nettan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: