2013-06-06
 21:36:43

Studentfirande

nu har det gått ett par dar här nere i hultsfred och massor har hunnits med!
bl.a. så har vi firat Henrics (Sofies bror) student både igår hos deras pappa och idag med deras mamma. Eventuellt blir de även firande imorgon ute i stugan med deras mamma och massa annat folk oxå, men det återstår att se :)

Idag firade vi Henric med kina som Älsks mamma bjöd på och jag tog något stekt ris med wokad biff eller va det nu va O.o



Efter det blev det en tripp förbi Ämli för att ge lite studentpaket och ta en båtglass, vilket var riktigt gott!! ^^ Sen åkte vi förbi Sofies moster och fick lite smått till lillen, vilket är oerhört tacksamt!! Tänk vad mycket man sparar på att ha snälla människor som ger och köper saker! Vill bara säga tack till alla dessa människor!!! ♥

Nu blir det sega i sängen ett tag och kanske ta över tv:n något senare med serier om tiden räcker till :)
Imorgon är en ny dag med nya tag!! Och på tal om ny dag så hoppas jag såå innerligt att varje dag ska bringa lycka till min bror och hela familjen där hemma som kämpar med att få in Atos som slet sig i måndags och har varit ute, lös sen dess. Kanske lyckas de idag annars kommer en ny dag imorgon då man får kämpa och fortsätta hoppas. Önskar jag va hemma så jag på något sätt kunde vara behjälplig, men jag har alltid turen att vara så låångt bort när folk behöver en som meat. Får göra mitt bästa här ifrån och sammla de människor man kan och dela info så fort man får reda på något.

Ne nu får detta inlägg ta slut för nu börjar jag få kramp i både armar och kropp av att ligga i denna ställning med mobil >_<

hoppas övriga där ute får en fortsatt bra kväll! Och tack för det fina vädret vi fått alla dessa dar!! :) kramkram! :3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: