2013-07-30
 20:18:50

När allt brister har jag iallafall er...

Tiden går sjukt segt utan dig här hemma.. Önskar mig till imorgon då det händer lite och du kommer hem igen<3 Har iaf er andra här hemma, Johnnyboy, Nomyskrutten och Charliepluttan ^^ Det gör att jag har lite att stå i åtminstone. Dock är jag jävligt trött och somnar så fort jag sätter mig ner eller tar de lite lugnt några minuter.. Men inget sova här än inte! Tänkte först vika lite tvätt men det verkar lättare sagt än gjort då charlie verkar sjukt myssugen idag,, för så fort jag lägger ner henne börjar gråtet och nu ligger hon i famnen o sover, sötskiten <3 
 
Får se vad man lyckas med i kväll och inte lyckas med.. Har ju som tur är en dag imorgon till att vika tvätt o lite så ;) 
 
Måste säga att jag älskar vår lilla familj vi fått ihop älskling <3  ^^Tack för att du är min och för att du finns!
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: