2013-07-16
 10:20:35

I väntans tider

Då har det redan gått 1 vecka och 2 dar sen nu kom till världen♥ Önskar Sofie kunde va här hemma med oss och slippa jobba så otroligt mycket.. Ta del av allt du gör och inte gör <3

Idag är det Tisdag och i eftermiddag vid 16.30 får vi hembesök av BVC. Innan det vill jag försöka hinna med att fixa ordning här hemma.. men det återstår att se om det hinns med..
I morse han jag peta i mig frukost och vika tvätt :) här näst blir det prommenad med vovvarna vid 12.00 -12.30 hoppas bara du är med mig på det charlie ;) så jag slipper gråtet utomhus ^^ annars ska jag väl oxå försöka få på mig några kläder så man inte fastnar i morgonrocken hela dagen xD

hoppas ni alla får en superfin dag i det härliga väder som är utomhus :)









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: