2013-07-20
 13:25:37

<3 jag kommer aldrig glömma er!

 
Finaste killarna ever! <3 
Skulle aldrig byta ut er mot något, jag älskar er, och ni har för all framtid en varm plats i mitt hjärta! 

Igår blev det "storstädning" när älskling kom hem.. Jobbigt och segt, men sen flöt det på.. Och när klockan blev fram mot 12 - 01 på natten tror jag grannarna blev lite smått tjuriga, för de bankande och hade sig >_< (obs. Kan va för att Nomy hade damp på dammsugaren xD ) 
Natten blev seg och lång.. Har inte sovit så mycket, så vi får se hur pigg jag är under dagen.. Men jag klagar ej! ;D
 
Under dagen har det blvit till att skura golv och fixat.. Ätit frukost och börjat tvätta nu vid 12.00.. 
Får se vad som händer under dagen, om den blir lyckad eller ej.. Finns iaf lite småplaner, som vi får se hur mycket vi hinner med utav.. Det kommer ju en dag imorgon också, så det vi inte hinner idag, hinner vi nog imorgon ^^ 
 
Kram hej, leverpastej!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: