2013-02-24
 07:50:00

läxa eller ej.. det hjälper iaf att vara uttråkad.

Jaha så va det en sista dag för sofie på skolan för denna gång. Längtar tills 15.00 idag, då hon kommer hem! Då blir det besök hos hennes far och efter det får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Imorgon blir det roadtripp till Västervik, vilket ska bli otroligt kul! Ser fram emot en dag med lite shopping med Ämli och Sofie.. ♥ 
Förövrigt går väl morgonen åt vilande och kanske om jag orkar.. så ska jag göra en skriftlig sammanställning av intevjun som jag skulle göra i en av uppgifterna denna vecka..
 
Kanske ska passa på att säga att nu förtiden så pluggar jag och för tillfället är det barns lärande och växande som gäller och måste säga att det år otroligt lärorikt och intressant vilket gör det hela så mycket bättre och lättare!
Som avslut kan jag bjuda på två mysbilder av Nomy och John-John ^^
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: