2011-11-09
 15:44:01

OJOJOJ

Ser man på nu va det ett himla bra tag sen jag skrev på denna sida? och varför.. jo, dels för att tiden inte finns och dels för att jag känner att det finns så mycket annat man kan göra istället för att sitta vid datorn? så varför skriver jag just nu då? ... Jo för att jag nämligen har hittan en otroligt sevärdig människa på YouTube och om ni inte visste så älskar jag hitta nytt folk med otroligt bra musik.. Och nu när jag ändå är igång och skriver kan jag ju passa på att berätta vad som hänt lite, t.ex. så söker jag jobb om vardagar, försöker visa folk hur bra jag fasktiskt är som människa och ja äter på Mc Donalds och handlar en del inför jul som bl.a. julpynt för jag bor juh själv med Nomy (min hund) och har inget julpynt inför jul och jag är lite så att jag älskar fira jul och jag älskar julstämningen och det ska vara sådär överdrivet mycket oxå, då mår jag bra. Därför tänker jag köpa julgran och massa roliga saker att sätta upp, helst sånt som lyser oxå ^^ Haha nu vart det otroligt mycket XD men det är väl kun för de som gillar och läsa och dom som inte gillar att läsa blir det dock lite jobbigare för. Ne usch, nu skriver jag bara onödigt kanske lika bra att lägga upp och visa det som var poängen med hela inlägget ;)

so here we go :D






thats for now ;) C YA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: