2011-11-15
 17:04:02

Idag gäller det, och trots det skriver jag ;D

Jaha, då sitter jag här vid dator igen.. Vet att jag sa att det inte skulle bli något skriva idag, men jag har faktiskt inte så mycket annat att göra i väntan på bio och så.. Skulle igentligen ta en tupplur, men det blev inget med det.. Tog mig en macka och lite te istället för att få lite energi ^^
Kan ju även bjuda på lite fler bilder från i söndags :)


 Nettan & John-John.



 Nettan, Nomy & John-John.



 Sofie.


Ja, så va det med det inlägget. Och nu ska jag nog bara vänta in Sofie så vi akn åka och äta gott ^^
Sen blir det klippa systersonen och köra systra min till Ica Maxi.. Så här är det fullt upp. :D
Efter allt blir det nog ta det lugnt och vänta in timmarna till bion, kanske gör det med lite serietittande? ;)

Hoppas ni haft en super bra dag och kommer få en bra kväll/natt.
Nu ska jag nog ut med pällsbollen när som och sen blir det som sagt äta gott på Mc Donalds och sen en tripp till maxi och sen klippa systersonen och sen... haha ne, sen är jag nog klar med allt ^^ 

C Ya! :) 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: