2011-11-15
 01:07:44

En dag i taget säger vi va :)

Jaha, så sitter man här, vaken såhär sent trots allt! blir nästan lite arg på mig själv.. Men kan ju sova lite längre imorgon så jag orkar med Twilight på bio! Ska bli riktigt kul.. Har inte hänt så mycket på senaste och att gå på bio är ju ändå lite speciellt! ^^

Tänkte bjuda på lite bilder Jag och Sofie var ute och tog igår :) Faktiskt ganksa kul må jag säga. måste nog skaffa mig en lite bättre kamera så jag också kan ja lite vettiga bilder. 


   Nettan & Sofie.



  Nettan & Nomy.



  Nettan & John-John.



  Nomy.



  John-John.


Sofie är fotografen Och jag redigeraren ^^
hoppas ni gillar't!

Kan ju även nämna att det inte hänt så mycket mer än möte och städning idag..
och imorgon blir det möte och bio.. Så får se om jag hinner skriva något imorgon annars lär det bli av dagen där på..
hoppas ni får en lika bra natt som jag får imorgon. ;)

C ya! ^^


Ämlii
PUBLICERAT: 2011-11-15, 11:27:07 | URL: http://instangdflikka.blogg.se/

Aww härliga bilder, det gillas :)

Saknar er.<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: