2011-05-13
 10:21:58

Kanske känns som jag hittar "det" igen.

Har faktiskt varit duktig och skött skolan något bättre nu denna vecka. Har gjort prov idag i naturkunskap om kroppen och jag tror faktiskt att det gick ganska bra^^ Förövrigt blir det fan att ta tag i läxor på alla fronter.. Här näst blir det religionen som ska fixas. jag menar det är ju inte många veckor kvar nu.. sen är det slut, då tar man studenten :D Kommer även bli till att röra på sig en hel del mmer nu när jag har Billie att ta hand om. Känns faktiskt jävligt bra!! Då kanske man får tillbaka lite kondition och ag kanske börjar må bättre psykiskt oxå. dock är det ju bara till i slutet av denna månad som jag har Billie (en hund för de som inte vet..) Jag menar det blir svårt att springa samma sträckor, eller gå kanske jag ska säga, med Nomy som är sån liten skit.. :p Kan ju nämna att jag, Sofie, Jesper och Jonna har tänkt åka till Liseberg i slutet av juni.. Och denna gång så det inte bli någon gång som det bara sägs och sedan inte blir av.. jag ska verkligen kämpa för detta. ha en super dag för jag ska försöka ha det !!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: