2011-05-11
 01:47:50

känns som det var år sen det var du och jag

jaha.. så var det det där nya taget i livet man skulle ta, som aldrig blir av ändå.. Aja när vi kommer till livet efter skolan så har jag åtminstone skrivit in mig på arbetsförmedlingen iaf!! På Torsdag så ska jag iaf träna på prov inför fredag och så ska jag verkligen ta tag i allt med skolan osv.. Förövrigt så fik jag ta emot väfldens finaste Billie idag!! ^^ En litestörre vovvsing som ska bo med min broder tills i slutet av denna månaden om inget annat spännande händer ;) Ne nu ska jag nog ta och avsluta dagen.. jag hoppas ni haft en superfin solig dag :) jag önskar dock att livet var något lättare med dig.. för trots allt så är jag i behov av dig!! goodnight



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: