2011-05-01
 17:04:56

ibland känns det bara skönt att släppa taget.

Nu när jag ändå bara ligger i soffan och kollar Grey's Anatomy så kan jag passa på att skriva lite här.. Veckan som kommer känns väldigt fullplanerad. På måndag skola, än så länge iaf. På tisdag läxa och studiedag. På onsdag skola och tvätta igen ( om det behövs ). Sen på torsdag blir det första resan till stockholm, för att lämna syster på arlanda. Sen på fredag blir det först skola sen ska jag hälsa på Elin över helgen. :) sen så är det en ny vecka. Jag hoppas att ni har det bra och jag hopppas att vi får superväder hela veckan och att jag kryar på mig en aning mer. Sen kan vi hoppas på ett jobb någon gång i veckan dock inte så det krockar med något. Och i mellan allt detta hoppas jag att det blir massor av tid med sofie och john-john ^^ byebye. Have a good day!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: