2011-01-16
 22:49:38

When the stars are fallin, I'll be thinking of you.

Har bestämmt mig för att livet är inte värt att slösas bort på att gå och oroa sig. 
Shit happen! Och det löser sig, right ?
De senaste dagarna har tillbringats en hel del med Sofie. Har även firat syster (hoppas du hade det en bra födelsedag), och kört halkan med körskolan.
Jag planerar på att bli färdig med körkortet i februari, Eller åtminstone så vill jag det..
Men jag väntar tills de anser att jag är redo, att jag kan! Det är viktigt för mig...

När jag får mitt körkort ska jag åka iväg någon stans bara för en dag, bara få känna hur fri jag igentligen är.
Det finns vissa saker som gör mig starkare, vissa små saker som upprepar sig dagligen. De tackar jag för!

Jag tror jag skulle klara mig, jag tror du gjort så jag kan klara mig.

Imorgon är jag ledig, eller jag tar ledigt för vi har bara en lektion som jag oftast sitter och sover på. -.- okej det lät inte rätt.. Men jag blir uttråkad av att bara sitta i 2 timmar. Det är helt okej, eller hur? 
Får inte glömma att jag ska ha körlektion med bror imorgon oxå, så det blir till att ta sig till stan sådär runt halv 2 tiden. Och innan det ska jag hjälpa mamma gå ner med tvätten i tvättstugan och gå ut med John-John. :) 

Jag hoppas faktiskt att snön har smält något mer tills imorgon för nu känner jag för sommar, och bara kunna vara ute hur mycket som helst och bada, och åka inlines, och åka till olika ställen och roa sig!

Jag kan klara mig själv nu!  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: