2011-01-24
 14:38:20

Sjuk och sliten.

Denna vecka i helhet kan bli bra. Om man bortser från det som är dåligt. Men det är väl uppenbart.
Jag får förhoppningsvis mina pengar denna vecka? och jag ska betala deposition för tattuering den 4:de, och en hel del räkningar ska betalas och plus att jag måste ha inredning till Lägenheten som är min om bara sådär en vecka :D
Känns bra!

I dag har jag mått otroligt dåligt så det blev en hemma-dag idag. Tror jag börjar få halsfluss kanske ? O.o
ur sm helst har jag och Älsk bestämt att det blir film och en hel del godis i kväll. Jag behöver ta det lugt skyller jag på :P

Annars har jag bara suttit med körkortsteorin hela dagen. Och imorogn får man hoppas att jag mår betydligt bättre så jag klarar av skolan. Vi ska ju ändå ha konsert denna vecka, så det gäller att vara med i svängarna.
Och på Onsdag tror jag även att jag ska till syon och prata om framtiden, känns faktiskt bra, men lite oroligt..

Jag ska bli lite mer aktiv här, även om det kanske bara blir tråkiga inlägg utan bilder och så.
Men jag känner att vad finns det för mening att skriva om min dag om jag inte har gjort något speciellt och inga läser det ? Jag kan känna att man tröttnar tillslut , för det känns som jag siter och berättar för någon som inte finns, Som att prata mot en vägg.

Aja, hur som så får iaf en del lite och läsa.
Ha en bra dag ! Sälv ska jag ta det lugt och försöka bli frisk :)


e
PUBLICERAT: 2011-01-24, 19:05:21

men du har läsar, tycker du ska skriva oftare!


ämli
PUBLICERAT: 2011-01-24, 19:09:03 | URL: http://instangdflikka.blogg.se/

Jag läser din blogg och kikar in varje dag ska du veta :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: