2011-01-30
 13:23:07

Rubriker.. Vad säger dom igentligen?

Ja, som ni ser har det inte blivit mycket skrivande på de senaste dagarna.
Har haft fullt upp om man säger så.. En hel del läxa, för snart är det prov.. Och så har en hel del tid spenderats med Sofie <3  Vi har blonderat hennes hår till gummi. :O Inte så bra.. Men det löste sig när vi klippte bort det värta dagen efter och sedan tonade det i en "poppy red" färg. :) 
Hoppas du är nöjd och glad trots det hemska. <3

Förövrigt har vi sett filmen Step Up 3 som vad faktisk otroligt bra, har jag sagt att jag älskar dansfilmer?





Idag händer inte mycket.. Läxor är det som är planerat.
Kanske även en promenad med vovvsingarna med Älsklingen sen oxå om det vill sig väl? :)
Kan ju även nämna att jag är otroligt sugen på japp och powerking, så om någon vill vara sådär extra snäll kan någon få komma hit och överraska mig med det ? :D

Ne kanske ska man ta sig ner och äta lite lunch då jag inte fick någon bra start vad det gäller mat idag.



Bjuder på en otroligt söt bild på Dani (gammal bild).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: