2011-01-24
 19:09:29

OW7


Jag tror att när något påverkar en så starkt är det inte patetiskt.
När man faktiskt börjar tänka på att det kan hända vem som, så är det något så mycket större än allt.
Jag vet att även om folk tycker att det är patetiskt att påverkas av en film, att det är löjligt och hoppas på att du var en av dom, att du kunde flyga så som i den filmen, så vet jag innerst inne att det är bra att kunna påverkas.
Det händer för mycket i världen för att inte bli påverkad! Och om en film, eller en scen i en film kan få dig och tänka på det, att känna att man ska ta vara på den tid man har så är det något bra.
Och vet ni att jag skiter faktiskt i att folk tycker det är patetiskt, för trivs jag med att tänka så, trivs jag med att hoppas att en dag kanske det där romantiska händer mig, så får det mig trots allt att vilja kämpa. Och visst kan det trycka ner en ibland oxå, men då är man åtminstone lite förberedd i livet.

När man skapar ett konstverk är det för att påverka andra, och om dom lyckas så att bara om en enda påverkas, så är det OTROLIGT!

Livet lever vi bara en gång, och man får inte en andra chans när det gäller liv. Jag tycker bara att man ska ta vara på det man har, va glada för att just du o jag fick livet att leva. Och att vi har de fina människor man har.
Men jag säger inte heller att man ska skita i att kämpa för något bättre, för det är väl en del av livet ?

Nu bär det snart över till älsklingen, med syster. Fast först ska vi handla lite gott inför kvällen och sedan blir det film och mys :)

Hoppas ni har en trevlig kväll ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: