2011-01-26
 17:34:25

Maybe it will be a month for the good..

Idag har skolan varit huvudsaken. Faktisk en helt okej dag i skolan och jag måste bara säga att jag är otroligt glad att du vill vara med mig i skolan och det känns faktisk som att du väljer det för att du vill.
Tack! Verkligen tack! ^^ 
Måste bara säga att jag tror jag har världens mest roande religonslärare. :P Haha, Hon är otrolig.. :)
Och även om hon inte kan läsa detta så hopaps jag hon att vet det, för det är sånt som är bra att få veta.

Efter skolan bar det av till stan för att sedan göra en tripp till Ica Maxi och ja alla de affärer som finns där ute. Köpte på mig en matlåda X.o Kanske inte det nödvändigaste såhär men kul ^^ 

I kväll ska det bli god mat och kanske en bra film. Och jag har fortfarande inte fått mina pengar det oroar mig lite, men låt oss vänta ytterligare en dag för att gör ett försök att kolla banken imorogn. Känner mig bara lite smått stress.. 

Ha en fin fortsatt bra eftermiddag/kväll :)  


Bjuder på en fin bild på systersonen Dani ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: