2011-01-24
 23:17:44

god natt, kanske ses vi igen.

Känns som en evighet, som att vänta på något som aldrig sker.

Vad är en vän egentligen? Någon som du kan vara med på skolan, eller prata med när du har det svårt, eller kanske någon som åtminstone lyssnar när du har något att säga, någon som får dig att känna dig omtyckt?, eller bara någon som vill ha dig för att inte vara den ensama?

Jag vet ärligt talat inte?
jag vet inte redigt om jag någonsin haft en vän..
För äkta vänner försvinner väl inte?

Jag önskar att livet kanske var lite mer lyckat vissa gånger, t.ex. att jag hade någon som behövde mig när den har det svårt, kanske någon som skulle vilja rymma från alla bekymmer med mig när det är som tuffast, eller bara någon som kände att jag duger.

Om jag ska vara ärlig kanske jag trots allt bara lever i en drömm.
Du hade kanske rätt..

Sovdags kanske?
Imorgon måste jag till skolan kan jag känna trots att jag mår skit? Nya lektioner börjar och det är ju alltid bra om man iaf får en bra start ?
Kan ju hoppas som en liten bonus att jag får mina pengar tidigt och kan börja planera mitt liv ?

Sleep well every body..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: