2011-04-08
 15:30:50

Sådär ganska prick 12 veckor.

Idag kom jag under fund med att Nomy redan är 12 veckor och en dag.. Vilket känns lite orimmligt för mig.
Känns inte redigt som om jag haft honom så länge men snart en månad alltså ^^ Trevligt trevligt. 
Förövrigt blev det att vara hemmaidag från skolan, känndes bäst så, då jag har hunnit med en hel del och samtidigt har jag kunnat tagit det lugnt. :) 

Om sådär en halvtimma bär det av från Sofies lägenhet till min, för att få ihop de sista sakerna och vid halv 5- 5 drar vi ifrån motala för helgen ;) Kuligt kuligt. SKa även bli trevligt att träffa Sofies familj, känns som ett tag sen ^^ 
Och idag bjöd Sofie mig på supergod kycklingsallad :D Och jag får t.o.m. med mig lite till resan mot skåne imorgon :P 

Här kommer lite nyare bilden på Nomy, Någåt jag lagt märke till är att han har fått lite mer utvecklad nos ^^ 

vad tycker ni?

 
 Nomy 12v

     
 John-John & Nomy (7 april 2011).                                                  Nomy 12v.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: