2010-10-22
 09:04:13

Vit? är det vad det kommer bli.

Ja, som ni vet så har jag haft min blogg låst ett tag då jag försökt och fixat och donat med designen. Lite förändrad är den iaf. och snart färdig. Lite små saker som ska ändras men nu tycker jag ändå att jah kommit så långt att jag kan börja visa den :)

Kan ju även meddela att jag smakade en ny smak av risifrutti här om dagen. Vintermums hette den, faktisk ganska god. jag gillade hallonsylten iag ^^

                 

Förövrigt så snöade igår runt 00.00.
Faktiskt så tycker jag bara det är kul med lite förändring ^^ Fast jag tror inte John-John gillade så värst mycket. :P

                 

                 

Förra helgen var syster på besök :)
Hela dagarna gick typ åt till att fixa med bloggdesign och ja fixa med lite bilder.

 lite smakprov av bilder vi tod i helgen

                     

             


                     

                          

        

                                             

Sådär ^^

Nu får det räcka för detta inlägg.

Tchiao Tchiao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: