2010-11-12
 16:34:54

tascos mysssss :D

Ja, då var det ny dag och jag kan ju säga att det verkligen inte varit min dag idag.
Har haft magont seriöst mer än halva dagen, not so fun!  ><

Men nu känns det bättre och ikväll blir det tacos ^^ Alltid lika gott enligt mig!
Förövrigt har det kommit ut ett nytt avsnitt av Vampire Diaries och det känns kul, blir till att se det snarast, fast inte i kväll.

                             

Blir ju inga hårda bröd utan tortillas istället ^^  *Längtar*
Blir även idol ikväll oxå, så får vi se vem som åker idag.

Vem hoppas ni vinner ?


Sofie
PUBLICERAT: 2010-11-12, 16:51:57 | URL: http://skis.blogg.se/

Elin :D

YÄÄÄY tacos :)

jag vill alltid ha dig i mitt liv nettan, men allt är jobbigt och allt känns inte alltid hundra rätt. :/



ikväll ska bli inte bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: