2010-11-16
 21:47:45

Stay On These Roads

Måste bara dela med mig av två otroligt fina låtar som vi fick höra covers av på konserten igår, som hölls av några som går på Örebro Musikhögskola. Det var nog en av de finaste "föreställningar" jag sett!
Tyvärr så har jag inget inspelat från det jag såg men ni kan juh alltid få höra vilka låtar de var jag tyckte om :)


Lind, Nilsen, Fuentes, Holm - Stay On These Roads  (COVER)




Down To The River To Pray



Hur som helst var det otroligt vackert och fick jag chansen att se det igen skulle jag aldrig tveka!!!
Nu snart blir det tv/ film-tittande och ¨ågot gott som sofie är så snäll och bjuder på, tack <3

Annars har dagen ägnats åt skolan och imorgon blir det 5 timmars uppsatsskrivande, för då är det nationella i svenskan. :/
wish me good luck!

ha en bra fortsatt kväll för det ska jag minnsan ha !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: