2010-11-02
 15:31:44

som om ni någonsin tänkte tanken?

jaha, i morse när man vaknade bar det av direkt till körskolan. - En morgonprommenad dör man aldrig av :) 
och på vägen mötte jag syster.. fast det blev inget mer med det för hon pratade i telefon.

Så ända tills nu så har jag ägnat min dag åt körkortet. Känns bra. Fast det känns desto värre att jag fått reda på att jag inte kan köra upp förrän efter nyår -.- surt! Aja, man får se det från den ljusa sidan att jag får ju mer tid att plugga på det. och jag får det iaf innan studenten ? Om det nu går som jag vill..

Resten av dagen får man se vad den går åt till. klockan är ju redan halv 4 och det börjar bli mörkt ute.
Jag hade ju tänkt mig att vara inne på min systers rum hela dagen för att protestera men får se hur det slutar.

Hoppas ni andra har det bra! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: