2010-11-05
 17:43:31

snart slut på det roliga.

Jaha så är snart lovet slut.. Känns ändå skönt att man inte har några läxor att lägga energi på innan skolan börjar.

Förövrigt så har jag varit och kollat lägenhet, på måndag får jag reda på om den blir min elle inte.
Nu återstår bara lite kompleteringar tills jag kanske har en lägenhet. Något som bara är mitt.
Jag hoppas även det kan ge lite lungt och bättre tillvaro mellan dig och mig.

imorgon kommer sofie hem från hultfsred, känns lite skönt på något sätt. Och jag är asi sugen på sofie och min tacos :P  Kan ju hoppas på någon lycka..

förövrigt ska jag och min lillasyster till våran storasyster och kolla på idol ikväll. Ska bli lite trevligt ^^


have a good night! =)


sofie
PUBLICERAT: 2010-11-05, 17:51:09

tycker vi kan ata tacos imorgon! |gladgubbe|

vet inte hur man hittar ratt tangenter och jag hoppas du forstar lite av vad jag skriver.



Vi ses imorgon!

Langtar otroligt mycket tills imorgon faktiskt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: