2010-11-24
 15:55:26

snart så..


Igår hände inte så mycket i skolan.. var som sagt tema-dag, som faktiskt var otroligt segt.. När jag kom hem blev det att diska efter måndagens tacoskväll.  Och senare gick jag över till älsklingen och så åt vi tillsammans, fick bli mackaroner och köttfärssås ;) Yummi.

Blev även en tripp ut i snöovädret med sasha, john-john och älsk.. Kan ju bara säga att jag älskar när det blir MASSOR snö :D
Och tack för att du är underbar sofie! och för en otroligt trevligt kväll ^^<3

Idag har jag haft studiedag vliket var skönt, fast jag fick inte direkt ledigt utan följde med pappa & Alá till jönköping och jobbade med flyttstäd..
Nu är jag hemma och ska göra läxor har redan börjat lite men måste fortsätta. Väntar även på att Sofie ska höra av sig, för jag och hon ska nämligen gå till OKQ8 och skicka till bak en bok som inte var ett så lyckat köp :P

Blir att ta ledigt från skolan imorgon - sista gången hoppas jag! - för att hjälpa Alá med en till flyttstäd i think.
Hoppas det går snabbt och inte är så himla långt bort. -.- Det är segt med dessa låååånga resor med en människa man inte vet vad man ska säga till. O.o

I kväll får vi se vad som händer.. Är otroligt sugen på godis och önskar jag hade pengar på mig. bara så jag kunde köpa något gott (A).

Ha en super bra dag!


Sofie
PUBLICERAT: 2010-12-03, 11:26:12 | URL: http://skis.blogg.se/

skriv mer, det är tråkigt att gå in på bloggar som aldrig uppdaterar :/

Skriv? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: