2010-11-23
 06:49:12

Känner mig lurad.

  Ja, igår vart det till att städa hela dagen..
  Senare på kvällen blev det tacos och film, en redigt bra film faktiskt och en lyckad kväll trots allt knas.

  Santa Paws.

 

  Har ju snöat en hel del och på  radion sa dom att det skulle komma upp till 1 o en halv decimeter snö,
  vilket jag tycker ska bli riktigt kul om det nu håller sig.
  Det är många som börjat julpynta en hel del nu har jag märkt så jag tyckte det var dags att kolla på en julfilm. 
  Längtar faktiskt otroligt mycket till jul. ^^

  Ne nu ska jag väl ta och göra i ordning mig för skolan. Har tema-dag i skolan. Ska kolla på film - Lilja forever. 
  Och imorgon har vi studiedag -wiie!

  Ha en bra dag allihop.


Cissi
PUBLICERAT: 2010-11-23, 07:57:59 | URL: http://cviklund.blogg.se/

Önskar dig en trevlig tisdag! :)


Elin
PUBLICERAT: 2010-11-23, 08:44:11 | URL: http://fuckinggay.blogg.se/

du är förlåten för länge sen, du har redan bett om ursäkt och jag är inte långsint. nettan jag hoppas verkligen att det löser sig för dig och sofie för ni är så fina tsm och jag vet hur mycket ni älskar varandra egentligen och hur mycket du har kämpa och offrat för henne och hon för dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: