2010-11-01
 14:58:56

jag trodde att ni skulle höra av er men hör inget.

Jaha, idag blev det körlektion. kuligt som alltid! :)
Nästa körlektion blir imorgon fast då blir det lite senare på dagen. sen får man se om vi ska gå på intensiv teorin oxå..

Senare blir det att ringa lite och kolla till lite saker på internet. Sen blir det väl att sticka lite på systers "filt project" i skolan :P och plugga körkortsteori. Systersonen kommer även över ett tag sen och då blir det väl att vi får hitta på något trevligt med honom oxå.

Har även bestämt mig för att det är slut på allt godis och onyttigt, så får vi se hur det går. ( OBS. jag får äta upp den jappen jag har i fickan o.o ) Mina pengar räcker inte till och plus att jag går upp för mycket.


                               
                                 Dani, systersonen.

Aja, hoppas ni får en super dag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: