2010-11-17
 14:17:18

ibland kanske vi t.o.m hoppas

Jag har funderat på förändring, jag tycker jag börjar bli tråkig. Känns som om jag bör kanske färga håret och hoppas på att det blir bättre.
Funderar på blont, med svarta slingor. Fast när jag säger blont så menar jag inte "gult/oranget" utan verkligen ljusblont. Så förhoppningsvis är de det som händer på jullovet sen. Vå får helt enkelt se vad tiden säger.



Idag var det ju nationella i skolan, tror faktiskt det gick helt ok. Det enda som är kvar nu är något prov om 10 st författare i svenskan. -.- segt, men efter det är det förhoppningsvis över. Efter jul kommer vi inte ha någon svenska eller historia. Vilket känns otroligt skönt!
Ne nu ska jag nog ta och sätta mig och bara ta det lugnt, kanske se något avsnitt av Gray's Anatomy.

Tycker ni jag ska testa färga håret blont?



Ämli
PUBLICERAT: 2010-11-17, 17:12:30 | URL: http://instangdflikka.blogg.se/

Blont oO

DU PASSAR JU I DITT HÅR, du har ju fått långt och fint igen tycker jag ^^


jonna
PUBLICERAT: 2010-11-17, 18:09:28 | URL: http://domii.blogg.se/

Passar i vilket.. blir nog anurlunda och chockande med blont men man vänjer sig precis som med allt :D <3 blir säkert fint :)



Jah.. han får de nog bättre.



tack tack.

och jag säger desammma till dej hoppas allt gick bra på natinella ! <3 de vet jag att de gjorde.


Ämli
PUBLICERAT: 2010-11-17, 18:11:32 | URL: http://instangdflikka.blogg.se/

Mjo. Men jag tycker inte att du är tråkig. Oo

Bara för att du har svart hår..

Men testa du ;)! Man vet ju inte fråns man testat. :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: