2010-11-18
 19:42:22

Det går bra nu..

Satt och kollade senaste avsnittet av Vampire Diaries då plötsligt Sofie ringer och säger att hon mötte Jonna i stan och undrar om jag vill komma in och gå och shoppa(?) och sen att vi skulle äta Sibylla. Och det tackar man ju inte nej till ^^ Kännde att jag kunde behöva börja handla lite julklappar så jag kan lägga dom åt sidan senare. :)
Blev även lite smått & gott till mig själv oxå (a) jag tycker jag förtjänar det?


Sibylla är ju inte helt fel!



Och sedan lite saker till mig själv :P



        

I kväll blir det nog att syster kommer över och det ska bli trevligt, hoppas ni haft en bra dag. Blir nog till att skriva lite önskelistor senare.. :P Jag behöver defenitivt veta vad Jonna och Sofie önskar sig.


Vad skulle du vilja ha om du fick önska dig vad som helst?


Sofie
PUBLICERAT: 2010-11-18, 20:31:55 | URL: http://skis.blogg.se/

Jag tänkte mest på hundmaten :/ fast det blev ju inte av ändå XD


Ämli
PUBLICERAT: 2010-11-19, 09:40:02 | URL: http://instangdflikka.blogg.se/

Är det en tröja eller klänning med tigern? :D Den var grymt cool iallafall :D (Y)

Vill också inhandla julklappar, så man får det överstökat :o ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: