2010-05-13
 19:49:13

Om jag fick välja så skulle det vara du.

Idag har tiden gått åt till lite nödvändiga saker och till kuliga saker.

Har bland annat diskat lite och plockat i ordning och sen har jag sålt Expressen men syster, och under den tiden så dammsugade älsklingen.. Så när jag kom hem var det riktigt fräsht här hemma ^^

Blev även att hjälpa älsk med att fixa virusskydd på sina datorer, eftersom hon formaterat sin sationära. Efter det blev det att tatuera både älsk och sis.. Hoppas de vart nöjda med resultaten. här kommer lite smakprov på tatueringarna. :)



Älsklingens tattoo.







Systers  tattoo.


Har även fixat den inte så bra stjärnan som en "kompis" hade gjort på mig, la även till en stjärna under den gamla, och såhär blev resultatet.



Min tattoo.

Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker.
Ha en super trevlig kväll! :)


jonna
PUBLICERAT: 2010-05-14, 13:51:44 | URL: http://domii.blogg.se/

Jag älskar min :D love it love love love <3 hihi.. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: